Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (4)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Богоявленський О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
1.

Богоявленський О. В. 
Управління процесами взаємовідносин з клієнтами як фактор підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та їх продукції [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2014. - № 2. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2014_2_13
Попередній перегляд:   Завантажити - 240.08 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Богоявленський О. В. 
Розвиток фінансового посередництва як фактор оптимізації інвестиційної поведінкинаселення [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. - № 2. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2013_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 390.146 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Богоявленський О. В. 
Маркетингові чинники підвищення конкурентоспроможності Української економіки в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2015. - № 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2015_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 593.58 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Богоявленський О. В. 
Вибір стратегії банківського маркетингу в умовах кризових явищ [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський, Д. О. Крамська // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - Вип. 56. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2016_56_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 433.242 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Богоявленський О. В. 
Вплив фінансово-економічної кризи на доходи та витрати населення України [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський, М. О. Ворфоломєєва // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2015. - Вип. 52. - С. 202-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2015_52_33
Попередній перегляд:   Завантажити - 773.117 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Богоявленський О. В. 
Формування лояльності персоналу в умовах концепції внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - Вип. 59. - С. 216-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_59_31
Попередній перегляд:   Завантажити - 458.228 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Богоявленський О. В. 
Фінансове посередництво у інвестиційній діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський, А. М. Шульміна // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 35. - С. 287-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_35_71
Попередній перегляд:   Завантажити - 351 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Богоявленський О. В. 
Управління лояльністю споживачів на вітчизняних і закордонних ринках як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 331-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_70
Попередній перегляд:   Завантажити - 429.915 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Клочко В. М. 
Управління за цінностями як головний елемент створення корпоративної культури підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Клочко, О. В. Богоявленський, Н. О. Постольна // Бізнес Інформ. - 2021. - № 4. - С. 270-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_4_40
Мета роботи - дослідження особливостей розробки та впровадження управління за цінностями як головної складової частини корпоративної культури підприємства в сучасних умовах конкурентної боротьби на світових і вітчизняних ринках. Проаналізовано поняття цінності, також пов'язана з цінностями ідеологія та цивілізаційний світогляд. Зроблено аналіз поняття корпоративної культури, а також висвітлено базові засади культури організацій та підприємств. Розглянуто рівні управління на підприємствах. Висвітлено головні характеристики управління за цінностями та корпоративної культури. Наведено яскраві приклади (компанії Zappos та Semco) створення ефективних, видатних корпоративних культур. Також наведено алгоритм розробки та впровадження системи цінностей на підприємстві. Обгрунтовано вибудовування корпоративної культури та впровадження основних корпоративних цінностей на прикладі ТОВ "Харківське інструментальне підприємство". Для вдосконалення корпоративної культури, виходячи із вивченого досвіду кращих світових та українських підприємств, запропоновано охарактеризувати ідеальний вигляд майбутнього підприємства; окреслити місію (призначення підприємства); визначитися з таким: цінності (ідеали, переконання, важливі речі, цінності персоналу підприємства); правила, норми поведінки співробітників підприємства; манера управління та кадрова політика; правила, традиції, процедури та порядок, прийнятий на підприємстві або організації; герої, міфи та історія підприємства; соціально-психологічний клімат у колективі; взаємодія між співробітниками одного та різних підрозділів; корпоративна символіка у вигляді зовнішньої атрибутики.
Попередній перегляд:   Завантажити - 285.635 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського