Пошуковий запит: (<.>A=Богоявленський О$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9
|
1. |
Богоявленський О. В. Управління процесами взаємовідносин з клієнтами як фактор підвищення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств та їх продукції [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2014. - № 2. - С. 73-81. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2014_2_13
|
2. |
Богоявленський О. В. Розвиток фінансового посередництва як фактор оптимізації інвестиційної поведінкинаселення [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2013. - № 2. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2013_2_18
|
3. |
Богоявленський О. В. Маркетингові чинники підвищення конкурентоспроможності Української економіки в умовах економічної кризи [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. - 2015. - № 2. - С. 25-33. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/uazt_2015_2_5
|
4. |
Богоявленський О. В. Вибір стратегії банківського маркетингу в умовах кризових явищ [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський, Д. О. Крамська // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2016. - Вип. 56. - С. 133-139. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2016_56_19
|
5. |
Богоявленський О. В. Вплив фінансово-економічної кризи на доходи та витрати населення України [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський, М. О. Ворфоломєєва // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2015. - Вип. 52. - С. 202-210. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2015_52_33
|
6. |
Богоявленський О. В. Формування лояльності персоналу в умовах концепції внутрішнього маркетингу [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2017. - Вип. 59. - С. 216-224. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2017_59_31
|
7. |
Богоявленський О. В. Фінансове посередництво у інвестиційній діяльності [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський, А. М. Шульміна // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 35. - С. 287-291. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_35_71
|
8. |
Богоявленський О. В. Управління лояльністю споживачів на вітчизняних і закордонних ринках як фактор підвищення конкурентоспроможності продукції [Електронний ресурс] / О. В. Богоявленський // Вісник економіки транспорту і промисловості. - 2011. - № 36. - С. 331-336 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vetp_2011_36_70
|
9. |
Клочко В. М. Управління за цінностями як головний елемент створення корпоративної культури підприємства [Електронний ресурс] / В. М. Клочко, О. В. Богоявленський, Н. О. Постольна // Бізнес Інформ. - 2021. - № 4. - С. 270-275. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_4_40 Мета роботи - дослідження особливостей розробки та впровадження управління за цінностями як головної складової частини корпоративної культури підприємства в сучасних умовах конкурентної боротьби на світових і вітчизняних ринках. Проаналізовано поняття цінності, також пов'язана з цінностями ідеологія та цивілізаційний світогляд. Зроблено аналіз поняття корпоративної культури, а також висвітлено базові засади культури організацій та підприємств. Розглянуто рівні управління на підприємствах. Висвітлено головні характеристики управління за цінностями та корпоративної культури. Наведено яскраві приклади (компанії Zappos та Semco) створення ефективних, видатних корпоративних культур. Також наведено алгоритм розробки та впровадження системи цінностей на підприємстві. Обгрунтовано вибудовування корпоративної культури та впровадження основних корпоративних цінностей на прикладі ТОВ "Харківське інструментальне підприємство". Для вдосконалення корпоративної культури, виходячи із вивченого досвіду кращих світових та українських підприємств, запропоновано охарактеризувати ідеальний вигляд майбутнього підприємства; окреслити місію (призначення підприємства); визначитися з таким: цінності (ідеали, переконання, важливі речі, цінності персоналу підприємства); правила, норми поведінки співробітників підприємства; манера управління та кадрова політика; правила, традиції, процедури та порядок, прийнятий на підприємстві або організації; герої, міфи та історія підприємства; соціально-психологічний клімат у колективі; взаємодія між співробітниками одного та різних підрозділів; корпоративна символіка у вигляді зовнішньої атрибутики.
|